Nettbutikken er stengt i februar

Nettbutikken vil åpne igjen ca 1. mars. I januar fattet arbeidsutvalget i Fagforbundet to viktige beslutninger når det gjelder profileringsartikler for forbundet:

1. Fagforbundet velger firmaet Artisti Profil som distributør til nettbutikken.

2. Hele organisasjonen skal i størst mulig utstrekning bruke Fagforbundets nettbutikk for å sikre etisk handel og at designhåndboka til forbundet overholdes.

Det henvises til informasjon på nettsida angående bestilling av varer.

Bruk nettbutikken

Fagforbundets nettbutikk skal være det naturlige stedet for alle organisasjonsledd å bruke når det er behov for profileringsartikler. Organisasjonsenheten overtar ansvaret og oppfølging av den nye nettbutikken.

Ny leverandør

Artisti er et veletablert firma. De vil få oversendt Fagforbundets profileringshåndbok som ligger til grunn når artikler produseres. Avtalen med Artisti sikrer at ingen av varene er produsert av barn eller arbeidere som lever under kritikkverdige forhold. I tillegg skal nettbutikken holde seg innenfor prinsippene for etisk handel, hensyn til miljø og kvalitet.

Når ny nettbutikk er på plass vil alle bestillinger av varer som er på lager sendes innen to arbeidsdager etter at den er registrert. For varer med ekstra trykk må det forventes lenger leveringstid.

Ta kontakt med Gunn Kristin Johansen, 412 91 853 / 23 06 46 44 eller Jan Rudy Kristensen, 957 03 890 / 23 06 46 58